За підсумками моніторингу березневих ефірів робоча група з нагляду за дотриманням ЗМІ виборчого законодавства виявила порушення у цілої низки телеканалів.

Як повідомили у Національній раді з питань телебачення і радіомовлення, в основному зауваження пов’язані з трансляцією неповної інформації про соцопитування, замовними матеріалами під виглядом інформаційних, а також нерівномірним наданням ефірного часу для кандидатів.

Зокрема, порушення, пов’язані з оприлюдненням результатів опитування громадської думки були зафіксовані у Прямого, ZIK, 4 каналу, NewsOne, UA: Перший DIGITAL, Максі-ТВ і 1+1.

Що стосується агітаційних матеріалів під час новин та інформаційних передачах, то тут претензії є до телеканалів Інтер, Україна, ICTV, 5 канал, Прямий і ОБОЗ tv.

При цьому у Нацраді зазначають наявність проблеми прозорості угод по виплатах з виборчих фондів кандидатів.

На думку голови правління, координатора політичних програм Опори Ольги Айвазовської, це питання слід вирішити на законодавчому рівні.

Регулятор також зафіксував наявність очевидної підтримки деякими телеканалами окремих кандидатів і незбалансованість матеріалів.

Зокрема, за даними дослідження, на телеканалі Інтер були зафіксовані передачі про кандидата Юрія Бойка загальним хронометражем більше однієї години, а на телеканалі Україна 44 хвилини були присвячені Олександру Вілкулу та 41 хвилини Олегу Ляшку.

Крім того, на 5 каналі час для висвітлення діяльності кандидатів було розподілено також непропорційно, а матеріали про президента Петра Порошенка носили виключно позитивний характер.

У цілому ж, найбільше порушень виборчого законодавства було виявлено на Прямому і тому ж 5 каналі.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •